• עקבו אחרינו:
 התקשרו אלינו כניסת משתמשים

בלוג

יזם נדלן? מנהל קבוצת רכישה?

יזם נדלן? מנהל קבוצת רכישה?

הפתרון להקמת מערך שירות דיירים

הצורך הגדול בבניית יחידות דיור חדשות באזור המרכז מייצר הזדמנויות רבות

ולעתים התמקדות בפרטים טכניים של פרויקט יזמי, עלולים לגרום ליזמים

לוותר על הזדמנות אחרת שבצידה רווחים גבוהים. יזמי נדל"ן רוצים להקים פרויקטים

רבים ולהתמודד על רכישת קרקעות, אך גם לסיים את מה שהתחילו לבנות,

כדי לעשות את זה עליהם לצאת בגישה שונה לניהול השירות לדיירים.

שירות לקוחות בנדל"ן הוא הדבר החשוב ביותר לרוכש הדירה לצד איכות הבנייה עצמה.

שירות הלקוחות בנדל"ן, כמו ביתר התחומים, הוא הדבר שיותיר אצל רוכש הדירה את הרושם

העז ביותר לגבי איכות ורצינות היזם...

 

 

 הצורך הגדול בבניית יחידות דיור חדשות באזור המרכז מייצר הזדמנויות רבות ולעתים התמקדות בפרטים טכניים של פרויקט יזמי, עלולים לגרום ליזמים לוותר על הזדמנות אחרת שבצידה רווחים גבוהים.
יזמי נדל"ן רוצים להקים פרויקטים רבים ולהתמודד על רכישת קרקעות, אך גם לסיים את מה שהתחילו לבנות, כדי לעשות את זה עליהם לצאת בגישה שונה לניהול השירות לדיירים.
שירות לקוחות בנדל"ן הוא הדבר החשוב ביותר לרוכש הדירה לצד איכות הבנייה עצמה.
שירות הלקוחות בנדל"ן, כמו ביתר התחומים, הוא הדבר שיותיר אצל רוכש הדירה את הרושם העז ביותר לגבי איכות ורצינות היזם.

אחד האתגרים הכי גדולים של היזם הוא בהקמת מערך לשירות דיירים שדורש התמחות שונה לחלוטין מכל תהליך הייזום.
כיום יכולים יזמים להקים מערך יעיל ואיכותי לשירות של דיירים בפרויקט נדל"ן בקלות רבה וכך לענות על כל הצרכים של הדיירים מרגע חתימת החוזה ואף בכל שנת הבדק הראשונה.

פולי, פורטל לקוחות ישיר מספק לכל רוכש דירה מערכת אינטרנטית המעדכנת אותו באופן מלא על כל התקדמות בפרויקט הבנייה.
רוכש הדירה יכול אפילו לקרוא את סיכומי ישיבות מנהלי הביצוע בשטח ולהתעדכן מתי מגיעה הבנייה לקומת הדירה שלו. דרך המערכת של פולי יכול הדייר לעדכן בשינויים שהוא מבקש לערוך בתכניות הדירה,
הזמנת סחורה מספקים ולעקוב אחר כל התשלום ששילם כנגד הדירה. 

מבחינת היזמים מדובר בראש שקט לחלוטין ויצירת אמון ואמינות שהיא חשובה לאין שיעור בקרב הדיירים, כך שיחד עם ניהול פרויקט הנדל"ן באמצעות חברת פולי,
רוכש הדירה מקבל את השירות הטוב ביותר, גם אם היזם לא הקים את מערך השירות בעצמו. מבחינת היזם הגמישות היא מקסימלית והוא יכול לבחור את נפח העבודה והפרויקטים שהוא מתכנן קדימה,
הוא אינו צריך להגדיל או לצמצם את מערך העובדים בהתאם להיקף הפרויקטים כך שמערך שירות הלקוחות שמעניקה פולי מציע את כל החסר להשלמת תהליך הייזום.

למאמר נוסף שעשוי לעניין אותך:

הסכמי מכר - שאלות ותשובות נפוצות.