• עקבו אחרינו:
 התקשרו אלינו כניסת משתמשים

שאלות נפוצות

בהחלט. לפולי ניסיון רב בהגשת מסמכי הפרויקט בצורה הנכונה ביותר. מאחר ופולי הינה חברה שעבדה ועובדת מול כל הבנקים, יש לה אפשרויות רבות גם להשיג את התנאים הטובים ביותר. הסכמת הבנק למתן ליווי בנקאי "נשענת" על המוניטין והניסיון של חברת פולי אשר אכלסה פרויקטים רבים בעבר

חיזוק המבנה הוא הזדמנות לשדרוג המבנה כולו: עיצוב מחודש של חזיתות ישנות ומוזנחות, עיצוב ושדרוג הגינה, חידוש השטחים המשותפים בבניין והתאמתם לחיי הקהילה (שטחי אחסון משותפים, חדרי התכנסות ופעילויות) וכן שדרוג והרחבת הדירות הקיימות.

להוות גורם מקצועי אשר יכול לסייע בפתרון בעיות ולשמש חוליה מקשרת בין דיירים והרוכשים החדשים לכל היועצים. .בשקיפות ובמקצועיות בשורה התחתונה פולי אחראית לכך שהדיירים יקבלו בפועל מהיזם את כל מה שסוכם עימם במסגרת החוזה בשקיפות ובמקצועיות.

כן. יזמים שבוחרים להעניק שירות טוב יותר, שקוף יותר, אשר מייצג את האינטרס של שני הצדדים, בוחרים לקחת חברת ניהול פרויקטים חיצונית.

כן, בעלי קרקעות ותושבי חוץ רוצים לבנות פרויקטים לעצמם ולעיתים ליצור נכס מניב, ולכן במקום לרכוש דירות אצל יזמים אחרים הם מחליטים לקחת את חברת פולי לניהול פרויקטים ולהקים את הפרויקט בעצמם. פרויקט בנוי שווה הרבה יותר מקרקע ריקה וערכו משתבח הרבה יותר בהשוואה לעליית ערך הקרקע.

קבלנים מבצעים. ישנם הרבה קבלנים שמעוניינים לעבור לצד היזמי, אך לא עושים זאת מפאת חוסר הרצון ולפעמים הניסיון בניהול פרויקטים והלקוחות. ישנם לא מעט עסקאות קומבינציה שמתבצעות בארץ, חברת פולי עם השירותים שהיא מספקת היא בהכרח החלק החסר בפאזל, שמורכב מיזמים, בעלי הקרקע ורוכשי הדירות.

שני סוגי יזמים: האחד שאינו מעוניין להקים מערך פנימי בחברה לניהול ומעדיף ליהנות מאנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בשירות לקוחות ומתן פתרונות לפרויקט, שני סוגי יזמים: האחד שאינו מעוניין להקים מערך פנימי בחברה לניהול ומעדיף ליהנות מאנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בשירות לקוחות ומתן פתרונות לפרויקט, הסוג השני הוא יזמים שנדל"ן זה לא העיסוק המרכזי שלהם אך עדיין הם רוכשים קרקעות ומעוניינים לבנות פרויקטים ולהנות מרווח יזמי ולא רק מרווח ממכירת קרקע..

חברת פולי עובדת עם כל הבנקים ובעלת ניסיון עבודה מוכח במסירת פרויקטים בעבר ולכן יכולה לסייע במתן ליווי בנקאי לפרויקטים אותם היא מנהלת.

הפורטל מאפשר שקיפות מידע

הפורטל מתעד ומרכז את כל המסמכים הקשורים בלקוח לאורך חיי הפרויקט ועד שנה לאחר האיכלוס ובכך חוסכים זמן עבודה ופניות של לקוחות בבקשות .

הפורטל חוסך זמן עבודה משמעותי של מנהל הפרויקט והיועצים בכך שהוא יכול לפנות באמצעות הפורטל .

מבחינה משפטית קיים תיעוד מלא של ההתכתבויות עם הלקוחות ובכך למנוע אי הבנות וחוסר תקשורת .

שינויי דיירים- הפורטל מאגד את כל התוכניות המאושרות ע"י הלקוח והקבלן המבצע לביצוע שינויים בדירתו .

גבייה- קיצור זמן ונגישות ללקוחות בגביית התשלומים.

שקיפות בנוגע לתשלומים של לקוחות ובנוסף מאפשר ללקוח תכנון פיננסי נכון לאורך חיי הפרויקט.

חברתנו ממנה נציג אשר עובד באופן קבוע עם מנהל הפרויקט והוא אחראי להעלאת התכנים הפורטל בלבד.

הפורטל מאפשר דיווח מסודר לפי דרישת היזם על התקדמות השירות בכל תחום בפרויקט כגון קצב החתמות חוזים ,שינויי דיירים, דו"ח גבייה תזרים ועוד

אין מגבלה בפולי לכמות היחידות ו/או הבניינים בכל פרויקט. אין מגבלה לכמות הפרויקטים 

לא, הפורטל מעניק שירות לקוחות והוא גם מותאם לתחום המסחר והמשרדים.

הפורטל נבנה מראש לתת מענה לכל סוג של רכישה בתחום הנדל"ן.

כן, באופן חד משמעי. כיום הבנקים אינם ששים לתת ליווי בנקאי לקבוצות שאינם מנוהלות ע"י חברת ניהול מקצועית בעלת ניסיון בפרויקטים ומסירת דירות בפועל, רצוי לבחור חברת ניהול שכבר עבדה עם הבנקים השונים ומאושרת על ידם

כן. עיכובים בתגובות מצד גורמי מקצוע של הפרויקט ובתיקונים של היועצים המקצועים המייצגים את הקבוצה אפשר לקצר באופן משמעותי ובכך לחסוך זמן וכסף. יחד עם זאת, עיכובים מצד רשויות מקומיות וגורמי ממשלה ניתן לקצר במעט. תפקידה של חברת פולי היא לוודא שכל בקשה מוגשת בזמן ובצורה מקצועית ביותר.