• עקבו אחרינו:
 התקשרו אלינו כניסת משתמשים

ניהול עד למסירת המפתח

ניהול עד למסירת המפתח

בשנים האחרונות, לאור מודעות צרכנית ענפה ושכלול של סטנדרטיים בקרב חברות הייזום הגדולות בישראל, מילת המפתח בענף הנדל"ן הפכה להיות שירות לקוחות.
האם רק חברות ענק עם מטה רחב יכולות להעניק שירות איכותי לרוכשים? האם אין כל פתרון ליזמים קטנים או בינוניים או בכלל ליזמים מתחילים?
מסתבר שיש פתרון באמצעות חברות לניהול פרויקטים בנדל"ן. 

גם יזמים קטנים ובינוניים המעוניינים להתרחב מתקשים לקפוץ אל המדרגה הבאה ולקיים מערך שירות לקוחות רחב המלווה את הרוכשים מרגע החתימה על החוזה ועד למסירת המפתח.
לא זו בלבד, אלא שליווי מסור ושירותי של הרוכשים הופך את היזמים לשם דבר ומשמש כמגנט של לקוחות חוזרים שממליצים על היזם בפני קרובי משפחה וחברים. 

 

המיתוג של היזם לא מסתיים בפרסומת בעיתון אלא במתן שירות ענייני ומענה לאתגרים הנולדים מפעם לפעם בתהליך הבנייה. ליווי רוכש הדירה בשינוי תכניות אדריכליות,
שדרוגים, גביה, תשלומים, בהתנהלות מול המערכת הבנקאית, תוספות ולעתים גם ליקויים המתגלים במהלך הבנייה הוא אחד הגורמים החשובים ביותר ולך כיזם יש אפשרות לספק מענה מקצועי יותר דרך חברת פולי ניהול פרויקטים בנדל"ן המלווה רוכשי דירות של יזמים רבים עד למסירת המפתח וכניסה אל הדירה.
השירות של פולי אף מעניק ליווי גם בשנת הבדק הראשונה ושביעות הרצון מהפעלת השירות הייתה גבוהה מאוד ובאה לידי ביטוי בפידבק חיובי מאוד של הרוכשים בפני היזם. 

 

בשורה התחתונה, כולנו יכולים להעיד שמי שהעניקו לנו שירות טוב וגילו מקצועיות ואכפתיות יצרו אצלנו רושם חיובי וכל זאת גם באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו פורטל שירות לקוחות ישיר שמתעד כל פניה,
בקשה ואת כל המסמכים בתהליך. היכולת לקבל מענה אינטרנטי בכל רגע נתון ומכל מקום בעולם הוא סטנדרט חדש בענף הנדל"ן שחברות רבות ונוספות צפויות לרכב עליו בעתיד,
אך לך כיזם הוא מוצע כאן לראשונה באמצעות חברת פולי ניהול פרויקטים בנדל"ן. 

  • ניהול הפרוייקט עד למסירת המפתח