• עקבו אחרינו:
 התקשרו אלינו כניסת משתמשים

שירות לקוחות בענף הנדל"ן

שירות לקוחות בענף הנדל"ן

 

אתרי האינטרנט והעיתונים מדווחים חדשות לבקרים על עיכובים בפרויקטים של קבוצות רכישה, הלקוחות מתאכזבים והמארגן במקביל נאבק כדי לשמור על שמו הטוב,
במקום להתחיל בארגון של קבוצה חדשה. בשעה שהמארגן מתמודד עם ביוקרוקרטיה, הוא מפסיד הזדמנויות רבות שנמצאות יום יום ושעה שעה בשטח ברקע למחירי דיור עולים ומאמירים. 

חברה חדשה בשם פולי ניהול פרויקטים בנדל"ן הקימה פורטל שירות ייחודי עבור מארגן קבוצת הרכישה שמטרתו להבטיח שקיפות מלאה, ריכוז מסמכים בנדל"ן,
הערכות פיננסית, תכנון כספים בנדל"ן, מעקב אחר תקציב הפרויקט, ריכוז של כל המסמכים בנדל"ן ופורטל שירות לקוחות אינטרנטי מתקדם.

האתגר הגדול של מארגני הקבוצה הוא בהסדרת הניהול של הפרויקט רגע לאחר החתימות מצד הרוכשים – איך להוציא את הפרויקט אל הפועל ולמסור את הדירות על פי לוח הזמנים.
כמו כן, עולה השאלה איך מבטיחים שנעמוד בתקציב ובתשלומים שאליהם התחייבנו בפני הדיירים.

לאי עמידה בהתחייבות מצד היזם ולחריגות משמעותיות יש עלויות בטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר על המארגן להשקיע זמן בלהסביר לדיירים מדוע חל שינוי וזמן זה הוא יכול להקדיש למטרות רווחיות.
שמירה על תקציב הפרויקט היא אחד הנדבכים החשובים ביותר בכל הנוגע לקבוצות רכישה, שמירה על התקציב תקבע את החיסכון של הרוכשים ומהות החיסכון היא הסיבה המרכזית לרכוש דירה באמצעות קבוצת רכישה ולא באמצעות יזם נדל"ן. 

כך, פולי ניהול פרויקטים בנדל"ן באה לענות בדיוק על הצורך הזה של המארגן, שהוא בפועל נועד לשרת את רוכש הדירה – מתן שירות לקוחות בנדל"ן,
או שירות לקוחות לרוכשי דירה חדשה. פולי מציעה ניהול מלא אל מול הדיירים עד למסירת המפתח. 

 

היתרון בפורטל פולי הוא היכולת גם של הדיירים להשפיע ולדאוג לכך שהפרויקט מתנהל כשורה באמצעות מערכת אינטרנטית שאליה מזרים המארגן את כל המידע אודות התקדמות הפרויקט.
דיירים מבינים כיום שלדרוש לראות היתר בנייה או תיעוד של פרוטוקול מועדת ביצוע זה לא מותרות אלא צורך בסיסי. 

דגש